Darmowa dostawa od 250zł

Polityka zwrotów

POLITYKA ZWROTÓW
SKLEPU INTERNETOWEGO DARDARIART.PL

  1. Niniejsza Polityka Zwrotów obowiązuje w Sklepie Internetowym dardariart.pl
    („Sklep Internetowy”).
  2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania
    przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi, które zostały przewidziane
    przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionego
    produktu („Ustawowe prawo odstąpienia”).
  3. Podmiotem uprawnionym do dokonania zwrotu produktu jest wyłącznie Konsument.
    Zwrotu nie może dokonać przedsiębiorca, który zakupił produkt w związku z prowadzoną
    przez siebie działalnością. Jeżeli jednak przedsiębiorcą nabył produkt w celu
    niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą, wówczas również
    posiada status Konsumenta i jest uprawniony do Ustawowego prawa odstąpienia.
  4. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy
    przed jego upływem. Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie,
    w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  5. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres contact@dardariart.pl.
  6. Konsument może skorzystać z wzoru Formularza Zwrotu, jednak nie ma takiego
    obowiązku.
  7. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia
    produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną
    niż przewoźnik, a w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele produktów,
    które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego
    produktu, partii lub części.
  8. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w
    którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić produkt Sprzedawcy. Do zachowania
    terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić
    produkt na adres: Vierin, ul. Rydygiera 17/184, 01-793 Warszawa.
  9. Konsument powinien zabezpieczyć zwracany produkt w taki sposób, by nie uległ on
    zniszczeniu w czasie transportu.
  10. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się
    za niezawartą.
  11. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia
    otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi
    wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem
    dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego
    niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
  12. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia,
    Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności,
    jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie
    wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  13. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia,
    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące
    wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
    charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Odpowiedzialność Konsumenta może
    obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia produktu do sprzedaży jako
    produktu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na produkcie metek i
    elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Produktu do stanu
    umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu
    Internetowego, w tym koszty badania produktu przez specjalistę i koszty usunięcia wad
    stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z
    korzystania przez Konsumenta z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do
    stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).
  14. Ustawowe prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w przypadku:
    a. przekroczenia ustawowego terminu 14 dni na poinformowanie Sprzedawcę o
    woli odstąpienia od umowy sprzedaży;
    b. gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz nieprefabrykowana,
    wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego
    zindywidualizowanych potrzeb;
  15. Niniejsza Polityka Zwrotów jest integralną częścią Regulaminu Sklepu Internetowego i
    wchodzi w życie z dniem 06.02.2023 r.
Pobierz Formularz zwrotu